بهار زندگی

 
وی ادامه داد: لوله‌های استفاده شده برای مكش آب از جنس فولاد با قطر 12 اینچ هستند. یك هدر مكش به قطر20 اینچ هم استفاده شده و لوله‌های رانش از جنس پلی‌اتیلن با قطرهای 10 و 14 اینچ هستند. سیستم الكتریكال این آبنما بسیار دقیق‌ نصب شده و از تابلوهای برق «سافت‌درایو» در آن استفاده شده و پست برق 700 كیلو واتی هم برای این آبشار به‌كار رفته است.
 
جعفری‌شهنی گفت: در این پروژه از كابل‌هایی استفاده شده كه مانع ایجاد حرارت بالا در پمپ‌ها می‌شوند و به این ترتیب عوامل تخریب پمپ‌ها حذف شده‌ است.
 
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز افزود: نورپردازی پل‌ها و ایجاد آبنماهای موزیكال در اندازه بزرگ در پارك‌های ساحلی كارون در دستور كار قرار گرفته است؛ همچنین طراحی تعدادی از میدان‌ها و ورودی‌های شهر اهواز و نصب مجسمه‌های سنگی و برنزی در پارك‌ها از دیگر برنامه‌های سازمان زیباسازی شهرداری اهواز است.
 
 
وی تصریح كرد: این پروژه‌های شهری پس از افتتاح در اختیار شهرداری‌های مناطق قرار می‌گیرند. همچنین با آموزش تعدادی از پرسنل مناطق، كار حفاظت و نگهداری از این تجهیزات انجام می‌شود.
 
جعفری‌شهنی با اشاره به این‌كه نمونه آبشار پل هفتم در كشور وجود ندارد، گفت: نمونه چنین آبشاری با این وسعت تنها در كشور كره جنوبی اجرایی شده است و تلاش می‌كنیم این نوع آبنما را در شكل‌ها و فرم‌های متنوع در مناطق مختلف اهواز ایجاد كنیم. 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 11 مرداد 1392ساعت 18:38 توسط معصومه| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت